Tehostettu markkinointiviikko

Suurin osa asunnon ostoa suunnittelevista ihmisistä etsii uuttaa kotiaan tutuista valtakunnallisista asuntoportaaleista eli Etuovi.com:sta ja Oikotie.fi:stä. Tämän näkyvyyden tarjoavat kaikki välittäjät.

Kodin Kivijalka Oy:ssä kohteet saavat monipuolisemman näkyvyyden! Etuoven ja Oikotien lisäksi, meillä jokainen uusi kohde saa tehostetun markkinointiviikon. Tämä tarkoittaa sitä, että me kustannamme kohdennettua mainontaa Facebookissa ja Instagramissa. Lisäkuluja tästä ei myyjälle synny, vaan kaikki sisältyy jo ennestään edulliseen välityspalkkioon.

Hienointahan app-apps-communication-147413somemarkkinoinnissa on se, että ilmoitus pystytään kohdentamaan hyvinkin tarkkaan mm. iän ja tietenkin asuinpaikkakunnan mukaan. Jos myydään kaksiota Riihimäen keskustassa sijaitsevan hissittömän kerrostalon ylimmäisestä kerroksesta, kohdennamme ilmoituksen näkymään todennäköiselle ostajalle, esim. Riihimäellä asuvalle ensiasunnon ostajalle. Somessa on tarpeetonta esittää mainosta henkilöille, joille myytävä asunto ei todennäköisesti ole sopiva. Näin saamme suunnattua kaiken markkinointitehon oikeaan paikkaan.

”Pikkulinnut laulavat” Jos ei itse etsi uutta kotia, niin someen ilmestynyt mielenkiintoinen asunto on helppo vinkata asuntoa vailla olevalle kaverille tai sukulaiselle 😊approve-black-and-white-hand-8252

Tarjoamme tehostetun markkinointiviikon kaikkiin 26.3.2018 jälkeen tehtyihin toimeksiantosopimuksiin.

Hyvää pääsiäistä!